Advertisement

A Szín-Optika Miskolc egyik legjobb helyén található szemüveg készítő kisvállalkozása. A kimagaslóan pozitív vélemények azt jelzik, hogy sok visszatérő vásárló keresi fel ezt a helyet. Ahogy más optikusok, itt is időszakos, szezonális akciók vannak, változatos formában. A tavaszi, nyári, őszi és téli kedvezmények vonatkozhatnak a szemüvegkeret és a lencse árára is. A szolgáltatás erősségei a megbízhatóság és tartósság.

Szlogenjük: "Szín-Optika - mindig szem előtt!"

Hogy lehet eljutni az üzlethez?[]

R2-D2_a_miskolci_Szín-Optika_kirakatban

R2-D2 a miskolci Szín-Optika kirakatban

Szín-Optika Miskolcon a Rákóczi utcában.center

A Szín-Optika Miskolcon a Rákóci utca 3 szám alatt található, a Művészetek Háza mellett. Ezen a kis téren egykor egész Miskolc Budapest felől érkező forgalma átjött az Avas domb alatti Szinva hídon. Rákóczi fejedelem háza is itt volt található, amely jelenleg a Miskolci Galériának ad helyet. A boltíves átjárónak máig "sötét kapu" a neve, és Rákóczi címer díszíti.

Mivel Miskolc történelmi része, a sétáló övezethez tartozik. Autóval parkolni legközelebb a Rákóczi utca 11 környékén lehet. Autóval érkezéskor figyeljünk arra, hogy parkolási díjat kell időarányosan fizetni.

3-4 perc sétára több autóbusz és villamos megálló is található. A Moovit alkalmazás a Szín-Optika közösségi közlekedéssel való megközelítésére ad pontos tippeket.

A Szín-Optika vállalkozás internetes megjelenései[]

További optikus oldalak[]

Advertisement